เพลง เนื้อเพลง สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี

เพลง สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี | เนื้อเพลง สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี | เพลงฟัง สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี | เล่นเพลง สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี | เนื้อเพลง สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี | Chord สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี
เพลง เนื้อเพลง สมใจอ้ายแล้วบ่ มอส รัศมี

คอบว่าฮัก น้องจึงยอมอ้ายเหมิด ซุอย่าง สิ่งที่หวัง คือความฮักจากอ้าย คอบว่าฮักอ้ายแฮง หมื่นพันคาหวานล่อใจ ยืนยืนว่าอ้าย คือคนที่ใช่แน่นอน ใจดวงนี้ บ่เคยให้ไผง่าย ๆ
นาท่งน้อยแพงหลาย บ่เคยให้ไผมาเช่า ยอมอ้ายเบิดซุอย่าง บ่คิดวิถืกสวมเขา บัดพอได้เอาหัวใจแล้วบ่หัวซา สมใจอ้ายแล้บ่ ที่หลอกฝันตั๋วให้น้องฮัก หลอกให้ยน้องเสียหลัก แล้วจากลา มันสมใจอ้ายแล้วไป่ ที่หลอกใจให้กินน้าตา เฮ็ดปานน้องบ่มีค่า น้อใจอ้าย คอบว่าฮัก เหมิดคาเว่านั่งเหงาเซเว ใจมันเพ จากวันนี้สิบ่ฮักไผง่าย ๆ น้องสิจาไว้ว่า ฮักแท้บ่มีจากคนหลายใจ จาฮอดมือตาย น้องกะบ่ลืม สมใจอ้ายแล้บ่ ที่หลอกฝันตั๋วให้น้องฮัก หลอกให้ยน้องเสียหลัก แล้วจากลา มันสมใจอ้ายแล้วไป่ ที่หลอกใจให้กินน้าตา เฮ็ดปานน้องบ่มีค่า น้อใจอ้าย คอบว่าฮัก เหมิดคาเว่านั่งเหงาเซเว ใจมันเพ จากวันนี้สิบ่ฮักไผง่าย ๆ น้องสิจาไว้ว่า ฮักแท้บ่มีจากคนหลายใจ จาฮอดมือตาย น้องกะบ่ลืม สิจาจนฮอดมื่อตาย มันสมใจอ้ายแล้วบ่


ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

เพลง เนื้อเพลง มันช้าไป

เพลง เนื้อเพลง ต่อยให้

เพลง เนื้อเพลง เพียงสิ่งเดียว Solitude Is Bliss